Po 20 metų virtuali grupė pasiekė didžiausią sugrįžimą į sceną – 2026 m. gastroliuos Jungtinėje Karalystėje, Airijoje ir Europoje. Šį kartą gerbėjams visur – tiek šiose gastrolėse, tiek už jų ribų – suteikta galimybė dalyvauti renginyje, kurį jie prisimins ilgai.
Kalbant apie žanrus peržengiančius pasirodymus, kurių galite tikėtis iš „Gorillaz“, viskas tinka hip-hope, roke, dub ir beveik bet kurioje kitoje kategorijoje, kaip norėtumėte juos priskirti, nes virtuali grupė buvo įkurta 2000 metais. Galima sakyti, kad kolektyvas, stovėjęs už šių keturių animacinių personažų, kiekvieną savo albumą pavertė gyvu eksperimentu ir dabar šį gyvą pasirodymą perkėlė į naujas aukštumas visoje Jungtinėje Karalystėje, Airijoje ir Europoje. Bet nepriklausomai nuo to, su kokiu žanro apibrėžimu jums patogiausia, mes šį pasirodymą vadiname vienu įspūdingiausių XXI amžiaus gyvų pasirodymų. Nesvarbu, ar prisimenate grupę dėl jos revoliucinio alternatyviojo hip-hopo skambesio, ar tiesiog smalsu dėl naujausių pasaulio ritmų, su kuriais ji žaidė naujausiuose albumuose, 2026 m. ši išskirtinė istorija pasipildys dar vienu skyriumi. Bilietai į šį renginį bus prieinami 2025 m. lapkričio 21 d., 10 val. Tarp patvirtintų vietų, kuriose galite išvysti grupę, yra BP Pulse Arena, First Direct Arena Lydse, Utilita Arena Cardiff ir Motorpoint Arena Nottingham. Jei gyvenate Airijoje, galite išgirsti juos gyvai 3Arena Dubline. Jei kitais metais vykstate į Primavera Sound Barselonoje, galite juos pamatyti ir ten, Parc del Fòrum.
Gastrolės „This Is ALIVE!“ 2026 m. atves „Gorillaz“ į daugelį vietų Jungtinėje Karalystėje, Airijoje ir Europoje. Pasirodymai leidžia publikai patirti virtualaus ir fizinio buvimo derinį. Juos supa dideli projekciniai ekranai, kurie meta animacinius personažus – grupės „narius“ – į jų tarpą su virtualiu buvimu arba fiziniu scenoje esančių menininkų, įkūnijančių grupės personažus, buvimu.
Taigi, ko galite tikėtis iš „This Is ALIVE!“ pasirodymo? Visų pirma, tai nėra tipiškas koncertas. Skirtingai nei kitos grupės, vietose, kuriose groja, grupė pasiūlo daugiaterpės patirties publikai. Tai ypač nenuspėjama. Žinoma, kad grupė leidžia kviestiniams atlikėjams prisidėti prie dainų scenoje – to paties buvimo, kurį svečiai, atrodo, įlieja į ritmus.
Nesvarbu, ar tai grynas buvimas, ar jų virtualus buvimas, kalbantis per milžiniškas instaliacijas didelėse vietose, kuriose grupei patinka groti, tai patirtis, kuri skirta ne tik gerbėjams, bet, atrodo, įkvepia (ir galbūt net išgąsdina) gerbėjų tėvus. Kiekvienas pasirodymas suteikia naują formą pažįstamoms dainoms ir leidžia grupei išreikšti įdomias kryptis, kuriomis jų menas vystėsi. Būsimi pasirodymai arenose žada – grupės savitu būdu – daug daugiau nei patirtis, kurią galima gauti klausantis įrašo. Viena griežta ir nekintama taisyklė išliks: atkurdamas tai, kas užfiksuota studijos įraše gyvai, grupė ir pasirodymas žadės intensyvią patirtį to, ką daina „reiškia“ šiuo momentu. Kodėl eiti žiūrėti grupės pasirodymo arenoje? Nes jie pakėlė ir užkariavo areną kaip erdvę; nes arena tam tikru atžvilgiu yra jų. Tas intymumas buvo galinga išraiška to, ką valdžia labiausiai siekė mus įtikinti po Rock Werchter praėjusiais metais: kad arena gali būti patogi vieta muzikos mėgėjui, ir kad patobulintas festivalio pasirodymas taip pat gali būti. Šį ryšį su patogumu ir su gerbėju palengvina pirkėjo apsaugos ir bilietų patikros sistemų stiprumas antrinėje rinkoje.
2026-06-03: Primavera Sound Barcelona 2026 Pass Bilietai
2026-07-02: Rock Werchter 2026 Festival Pass Bilietai
2026-07-04: Rock Werchter July 4 Bilietai
2026-08-13: Way Out West Festival Pass Bilietai
2026-08-15: Way Out West Festival with Gorillaz Bilietai
Tottenham Hotspur Stadium Bilietai
The SSE Arena Belfast Bilietai
Utilita Arena Cardiff Bilietai
M&S Bank Arena Liverpool Bilietai
Motorpoint Arena Nottingham Bilietai
Festivalpark Werchter Bilietai
1998 m. muzikantas Damon Albarn ir karikatūristas Jamie Hewlett įsivaizdavo virtualią grupę. Tai buvo tiek popžvaigždžių formavimosi satyra, tiek pagrindas didesnėms ambicijoms. Koncepcija: keturi išgalvoti muzikantai su netikromis biografijomis, gyvenantys netikroje studijoje (Kong), grojantys netikros muzikos. Realybė: kažkas daug keistesnio ir nuostabesnio.
Pirmasis „Gorillaz“ albumas (2000 m.) yra drąsus būtent todėl, kad tai yra trip-hopo aktas su hip-hopo pretenzijomis, atliekantis roko aktą su pankų pozavimu. Galėtumėte pagalvoti, kad tai būtų baisi idėja, bet iš tikrųjų „Gorillaz“ sukuria žavingai vizualinę muziką. Vaizdo įrašai neturėtų užgožti muzikos. „Dare“ užkariavo eterį, išlaikydamas meninį sąžiningumą, parodydamas, kad prodiusavimo eksperimentai ir pop-pasiekiamumas nėra tarpusavyje nesuderinami.
„Plastic Beach“ dėmesį sutelkia į bendradarbiavimą – dabar garsų „plastikinį“ studijos bendradarbiavimą, vykusį kuriant albumą. Šio laikotarpio grojaraščiai kalba patys už save. Tačiau didžiausią poveikį turės albumo produkcija. Išgirsti jį, išgirsti pirmą kartą – tai aktas, kuris daug kartų atsilieps mintyse.
Projekto atsisakymas laikytis vieno nuspėjamo stiliaus ar tonų rinkinio pavyko išlaikyti kūrėjus ir publiką įsitraukusius į nesibaigiantį išradimo aktą.
Laikas, kada bilietai į individualius koncertus pradedami pardavinėti, skiriasi priklausomai nuo vietos ir rinkos, tačiau šios datos paprastai paskelbiamos likus keliems mėnesiams iki pasirodymo. Paskelbiami pasirodymai ir jiems skirti miestai. Bilietai paprastai išleidžiami trimis etapais, su išankstinio pardavimo galimybėmis gerbėjų klubo nariams, kredito kortelių savininkams ar vietos nariams prieš viešąjį pardavimą. Žinoti apie šiuos išankstinio pardavimo periodus yra labai svarbu. Stebint oficialią grupės socialinę mediją ir pirmuosius pranešimus iš renginio vietos, žymiai padidėja tikimybė įsigyti bilietus šiais periodais už pirminę nominalią vertę.