Jei norite pamatyti vieną įtakingiausių roko muzikos grupių, turite planuoti iš anksto. Jums reikia ne tik vertinti gilią, sodrią „garsinę architektūrą“, kurią Josh Homme ir jo grupės nariai kūrė beveik tris dešimtmečius, bet ir žinoti, kad „Catacombs Tour“ greičiausiai yra paskutinė galimybė pamatyti grupę intymiose vietose artimiausioje ateityje. Jums pasisekė: būtent tai žada šis jų turo segmentas, po pasirodymų didesnėse erdvėse ir stadionuose ankstesniuose turuose. Nepaisant to, „Catacombs“ turas yra ne mažiau jaudinantis ar sunkus. O dėl stadionų? Tai visai kita kalba. Artėjančiame turo etape Homme ir kompanija aplankys kelias ikoniškas vietas, įskaitant galbūt didžiausias struktūras Europoje, taip pat pasirodys kaip pagrindiniai atlikėjai keliuose dideliuose muzikos festivaliuose. Pats turo pavadinimas primena galingą ankstyvųjų sesijų intensyvumą, praleistą po žeme dykumoje. Tai reiškia, kad grupė atliks daug gilių kūrinių – medžiagos, kurią grojant auditorija jaučiasi dalyvaujanti kažkame ypatingame, kad jie tikrai žino ir mėgsta šią grupę. Be to, turo pavadinimas rodo, kad reikėtų tikėtis pasirodymo su naratyviniais lankais ir improvizacijomis, o ne gerai suderinto mechanizmo, grojančio tą patį kiekvieną vakarą (plg. Bruce Springsteen ir „E Street Band“). Ir tai tiesa! Iš tiesų, tylesnis ir intymesnis QOTSA pasirodymas. Bet rimtai, žmonės, tikėkitės įtraukiančios, naratyvu grindžiamos patirties, o ne nuoseklaus dainų sąrašo, kuris per dainų ciklą sukuria puikius teminius momentus, maksimaliai išnaudoja apšvietimo dizainą ir išlaiko vietinį dykumos slėnį kaip garsinį foną viskam, kas vyksta renginio vietoje (taip sako „Don't Fear The Reaper“). Paprastai, labiausiai himninė medžiaga yra pristatoma grupės bisuose; jie atlieka su tokiu intensyvumu, kad galite iki sausumo išgręžti maldos rankšluostį. Tokios medžiagos dalys šiame koncerte beveik priverčia koncertų lankytoją jaustis, lyg jis ar ji žinotu slaptosios draugijos iniciacijos giesmę. Ir tai jau šis tas, atsižvelgiant į tai, kad pirmosios 2/3 koncerto jau sukėlė spengimą ausyse ir jūsų pernelyg susijaudinusias, galbūt net šiek tiek sutrikusias protas bandė apdoroti tai, kas dabar yra QOTSA naujausio albumo „gyvai koncerte“ įrašas. Tai taip pat šis tas, atsižvelgiant į labai griežtą muzikinį pasirodymą, kuris tarnavo pirmajai koncerto daliai kaip ne toks slaptas įvadas auditorijai. Išgirsti QOTSA gyvai dabar reiškia žinoti, kad auditorija yra dalis kažko tokio sveiko, kaip sunki roko muzikos patirtis. Ir vis dėlto, koncerto patirtis visada tokia kintama dėl menininkų skirtingų požiūrių į pasirodymus „gyvai koncerte“. Net turint viską, kas žinoma ir ko galima tikėtis, visada kyla kitas klausimas, kažkas panašaus į „Kas toliau?“
Pirkti antrinėje bilietų rinkoje reikia atidumo, tačiau „Ticombo“ platforma panaikina pirkėjų nerimą, būdingą šiai rinkai. Kiekvienas sąrašas yra kruopščiai patikrinamas, todėl pirkėjams tereikia jaudintis tik dėl patekimo į pasirodymą. Skirtingai nuo daugelio susijusių su šia rinka, mes esame tikri gerbėjai, siekiantys užmegzti tikrus ryšius. Mums nereikia didinti kainos ir pelnytis iš kito meilės patirti gyvą muziką. Mes jums padedame įsigyjant bilietą ir esame su jumis iki pat įėjimo į renginio vietą.
Kalbant apie du visada laukiamus „Queens of the Stone Age“ pasirodymus, mes užtikriname, kad jūsų bilietas yra saugus. Jei norite daugiau skaityti apie grupę, nuorodą į jų „Wikipedia“ puslapį rasite antraštėje. Prieš išvykdamas, buvęs būgnininkas Joey Castillo buvo pagrindinis grupės narys, prisidėjęs prie kelių jų svarbiausių albumų. Per daugelį metų, daugelis kitų bendradarbių praturtino jų įrašus. Ši nestabili sudėtis gali atrodyti, kad rodo tam tikrą nestabilumą, tačiau iš tikrųjų, ji sustiprina grupės tapatybę, o Homme vizija yra pastovus elementas. Kiekvieną kartą, kai jie priima naują narį, grupė įgauna šiek tiek naujos tekstūros, tačiau vis dar išlieka, na, grupe. Tai, ką jie padarė, pranoksta paprastą ir per daug dažną užduotį tiesiog „nepavirsti nostalgijos aktu“. Jie juda į priekį, išlaiko aktualumą ir tai daro sąžiningai. Jie neieško kompromisų dėl nemokamų pietų ar nepaskęsta begaliniuose praėjusių šlovės repeticijose. Klausytis albumų nėra tas pats, kas eiti pas dantistą. Tai labiau panašu į tai, kai jus suvilioja labai patrauklus, šiek tiek grėsmingas vampyras. Albumo koncepcija - važiuoti per dykumos radijo stotis - suteikė pasakojimo elementą, o kai Grohlas atėjo įrašyti būgnų partijų, tai buvo gera ir padėjo pabrėžti jau tvirtas dainas. Tačiau pasakysiu, kad būčiau norėjęs daugiau tos tamsios, bauginančios atmosferos, kurią „Era Vulgaris“ turi keliose dainose, paskirstytose po „Lullabies to Paralyze“, nes tai padarė šį albumą išskirtinį tarp šioje grupėje esančių panašiai skambančių įrašų. Tačiau, franšizės kūriniai, tokie kaip „Little Sister“ ir „In My Head“ iš „Lullabies“, yra puikūs, nuostabūs kūriniai, kurie taip pat yra įžangos į beveik kiekvieną kitą „Queens of the Stone Age“ įrašą. Jie skiriasi skambesiu, tačiau jie taip pat apima daug to, kas daro įvairovę QOTSA bruožu per visą jų karjerą.
Ši saugumo sistema leidžia sutelkti dėmesį į artėjantį koncertą, o ne į mokėjimo saugumą. Mokestis už bilietus į „Queens Of The Stone Age“ kainuoja. Mokėjimo būdai yra tokie pat įvairūs, kaip ir grupės pritraukiama auditorija. Priimamos „Visa“, „MasterCard“, „American Express“ ir „Discover“ kortelės, taip pat keli mokėjimo būdai, kurie nebėra labai paplitę – tai apima čekių siuntimą paštu arba mokėjimų atlikimą telefonu. Tačiau du pagrindiniai alternatyvūs metodai yra „PayPal“ (tiems, kurie nenori tiesiogiai atiduoti savo kreditinės kortelės) ir grynųjų pinigų naudojimas vienoje iš kelių fizinių vietų. Pagrindinio pirkimo proceso taikymas taip pat suteikia galimybę iš naujo įvertinti savo pirkinį. Matydami bendrą ekrane rodomą kainą su papildomu patogumo mokesčiu, galite persigalvoti ir paskatinti atšaukti. Tačiau jei užsakymas seka elektroninio bilieto kelią iš svetainės į mobilųjį įrenginį, su papildomu spausdinimo namuose mokesčiu, galite būti pagundyti jo nenaudoti ir taip sutaupyti degalų ir spausdinimo rašalo. Be to, galite tiesiog sutaupyti ir pamatyti kitą šou, jei fizinio bilieto užsakymo kelias atrodo per ilgas, su per daug galimybių iš naujo įvertinti ir atšaukti užsakymą viso proceso metu.
2026-07-13: System Of A Down Bilietai
2026-07-04: System Of A Down Bilietai
2026-07-18: System Of A Down Bilietai
2026-07-19: System Of A Down Bilietai
2026-06-29: System Of A Down Bilietai
2026-07-10: System Of A Down Bilietai
2026-07-06: System Of A Down Bilietai
2026-07-08: System Of A Down Bilietai
2025-11-22: Queens of the Stone Age Bilietai
2026-07-02: System Of A Down Bilietai
Tottenham Hotspur Stadium Bilietai
Ippodromo Snai La Maura Bilietai
Olympiastadion Berlin Bilietai
OPEN AIR PARK DÜSSELDORF Bilietai
Saenger Theatre New Orleans Bilietai
The Last Dinner Party Bilietai
Florence and the Machine Bilietai
Rainbow Kitten Surprise Bilietai
Electric Light Orchestra Bilietai
Nick Cave & The Bad Seeds Bilietai
Reikšmingiausia pastarojo meto naujiena – 2026 m. stadiono turo su „Foo Fighters“ paskelbimas, kuris grupę pakelia į visiškai naują lygį, lyginant su intymiomis „Catacombs Tour“ vietomis. Šis derinys visiškai prasmingas, turint omenyje, kad Homme ir Grohl draugauja jau daugiau nei 20 metų, o Grohlo būgnų partijos „Songs for the Deaf“ albume padėjo apibrėžti galingą to albumo skambesį. Išsami informacija apie stadionų maršrutus bus pateikta vėliau, tačiau tokios vietos kaip Berlyno olimpinis stadionas ir PGE Narodowy rodo, kad jie taikosi į gana milžiniškas erdves.
Apie naują albumą nebuvo jokios informacijos, tačiau, remiantis ankstesniais modeliais, grupė tikriausiai kuria naują medžiagą, kurią pristatys artimiausioje ateityje. Būdinga jų procesui, grupė neskuba rašyti ir kurti naujos medžiagos koncentruotose sesijose, prieš paskelbdama albumą. Po „Catacombs“ turo įsivyravusi tyla tikriausiai reiškia, kad jie yra tokio intensyvaus darbo viduryje. Kiek kainuos bilietas, priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant renginio vietos dydį, sėdėjimo vietą ir paklausą. Pavyzdžiui, teatriniai pasirodymai „Catacombs“ ture kainuoja labai skirtingai nei pasirodymai stadionuose. Nepaisant to, net tame pačiame turo segmente, bilietų schemos gali būti gana neaiškios. Pavyzdžiui, kodėl bilietas į teatrą Europoje ture kainuotų brangiau nei bilietas į stadioną Šiaurės Amerikoje? Ši rinka yra jūsų galimybė pamatyti šiuos kainų skirtumus (arba jų ne) ir priimti sprendimus, remiantis savo kriterijais. Čia nėra VIP bilietų; tiesiog daug galimybių pamatyti „First It Giveth“ gyvai įvairiose situacijose. Į daugelį kitų svarbių vietų jų turai juos nukelia į daugybę vietų. Detalesnė informacija apie tai, kur jie koncertuos, bus pateikta oficialiais pranešimais, kai tik turai prasidės.